Barn Hjälper Barn

Årets insamling av julklappar till barn i Baltikum är nu avslutad. Vi vill framför vårt innerliga tack från oss alla i LIONs Varberg och från barnen i Baltikum till de personer som skänkt julklappar, vilket gav ett resultat lite över det förväntade när man tänker tillstånd som råder i  samhället med en pågående pandemi.

LIONs Varberg fortsätter under 2021 att samla in julklappar till barn i Baltikum och detta intensifieras under veckorna innan jul med torgaktiviteter.

Vill du redan nu komma kontakt med någon från LIONs Varberg och skänka julklappar ber vi er kontakta oss via vårt kontaktformulär.

Julklapparna skall vara inslagna och märkta med BOY eller GIRL och lämplig ålder för mottagaren av julklappen.

Vill DU deltaga i insamlingen eller någon annan aktivitet som genomförs av LIONs Varberg är du varmt välkommen att kontakta oss via vårt kontaktformulär och skicka ett meddelande , så kontaktar vi dig.